Masz sklep internetowy, ale brak ci pomysłu lub Twój produkt nie sprzedaje się tak dobrze jak wcześniej? To nie problem. Rzeczy do sprzedaży jest wiele, tak samo jak miejsc.
Co sprzedawać?
Co się sprzeda niezależnie od wieku, zainteresowań czy płci? Będą to rzeczy ekologiczne, które nie zanieczyszczają Ziemi.
Przykładowe rzeczy w sklepie:
- papierowe, stalowe i bambusowe słomki
- talerze z otrąb
- drewniane sztućce
- biodegradowalne opakowania na wynos
- butelki wielorazowego użytku
- kartony będące efektem recyklingu
- biodegradowalne wypełnienia do paczek.
Popyt na eko produkty wzrasta, dlatego warto nawiązać współpracę z jakimś dobrym producentem i brać się za sprzedaż.
Kolejnym pomysłem na zmianę są olejki do brody i pasty do włosów. Barberów jest coraz więcej, a panowie coraz częściej i chętniej dbają o włosy i brody.
Przykładowy asortyment:
- olejki do brody
- pasty do włosów
- woski do wąsów
- szczotki do brody i wąsów
- brzytwy.
Trzecią przydatną zmianą towaru są urządzenia elektroniczne na które zapotrzebowanie gwałtownie wzrosło przez pandemię. Większość spotkań czy to firmowych czy szkolnych odbywa się w domu przez Internet.
Przykładowe produkty:
- kamery internetowe
- mikrofony
- wyposażenie domowego studia np. statywy, softboxy, lampy LED
- laptopy i tablety.
Ostatnim przykładem będą zabawki. Koniec końców dla dzieci jako prezent wybierane są zabawki i nic nie wskazuje na to żeby się coś zmieniło. A popyt będzie zawsze, czy to urodziny, święta lub imieniny, prezent w postaci zabawki zawsze będzie dobry.
Przykładowy towar:
- klocki o zróżnicowanych kształtach
- gry planszowe zawierające cyfry i litery
- maty edukacyjne z dźwiękami zwierząt
- zestawy małego naukowca
- produkty do samodzielnego składania wspomagające kreatywność.
Ale ile jest sklepów z zabawkami? Pełno, prawda? No właśnie, dlatego też warto się wyróżniać spośród tłumu. Na przykład zawierać w opisach zabawek w jaki sposób rozwijają dziecko, bo kto nie chcę mądrego dziecka?
Gdzie sprzedawać?
(Statystyki z 2020 roku)
Ogólnie można przypuszczać, że kraje które zostały dotknięte najbardziej przez pandemię:
– Hiszpania
– Malezja
– Filipiny
Będą świadkami wzrostu e-commerce o ponad 20%!!
Największy rynek e-commerce istnieje w Chinach. Ludzie z Chin pragną autentycznych produktów z zagranicy, dlatego też są skłonni i gotowi do zwiększenia wydatków na e-commerce.
Drugim największym e-commerce na świecie jest USA, które jak podaje raport eMarket, liczba zakupów konsumenckich wzrośnie o 18%!
Kolejnymi największymi krajami e-commerce są po kolei:
– Wielka Brytania
– Japonia
– Niemcy
– Francja
(Statystyki z 2020)
Podsumowanie
Rzeczy ekologiczne, olejki do brody, pasty do włosów, urządzenia elektroniczne czy zabawki to najoptymalniejsze produkty do sprzedaży.
Największą sprzedaż można osiągnąć w Chinach, USA, Wielkiej Brytanii itp.
Podsumowując, miejsce do którego się sprzedaje jest równie ważne jak to, co się sprzedaje.