Nadeszły czasy w których stacjonarne sklepy odchodzą w niepamięć. W 2019 roku 53,9% populacji Polski robiło zakupy przez Internet i z roku na rok ten procent rósł, ponieważ w 2015 roku tylko 36,9% populacji robiło e-zakupy. To udowadnia, że nawet gdy epidemia koronawirusa się skończy i ludzie będą mieli więcej swobody to i tak sklepy internetowe będą codziennością w życiu większości Polaków.
Dlaczego warto zrobić integrację?
Na rynku e-commerce jest wielu konkurentów, którzy za wszelką cenę chcą przyciągnąć klientów. I teraz pojawia się pytanie, jak to zrobić szybciej, lepiej i oszczędniej? Odpowiedź jest prosta, trzeba zainwestować w integrację systemu sprzedażowego!
Dzięki wielu funkcjom oszczędza się czas, który można przeznaczyć na np.: analizowanie działań konkurencji, obmyślanie nowej strategii lub opracowywanie planu sprzedaży. Takie działanie, także przyciągnie więcej klientów, którzy preferują nowoczesne rozwiązania technologiczne. Oczywiście im więcej zadowolonych klientów, tym pozytywniejsze opinie, a czym lepsze opinie, tym więcej klientów.
To jest inwestycja, czyli od razu wiadomo, że w przyszłości te pieniądze się pewnie zwrócą. Już nie mówiąc o oszczędności bardzo cennego czasu.
Funkcje integracji sklepu z systemem sprzedażowym.
Taka integracja posiada wiele przydatnych funkcji:
- Automatycznie może wysyłać do kupującego wiadomości SMS-em lub e-mailem o najnowszych ofertach i promocjach sklepu.
- Program też przygotuje etykietę z adresem, zamówi kuriera i będzie informować klienta o stanie przesyłki.
- System taki, sprawdza stan magazynu oraz automatycznie wprowadza do bazy danych informacje o ilości odebranych i sprzedanych produktów.
- Jeśli będzie taka potrzeba to samo wygeneruje fakturę.
- Posiada, także możliwość odbierania zamówień klientów oraz automatyczne wrzucanie aukcji na stronę.
Podsumowanie
Podsumowując, integracja sklepu internetowego z system sprzedażowym się jak najbardziej opłaca. Można powiedzieć, że to jest podstawa sprawnego i nowoczesnego sklepu internetowego. Przez taki zabieg wielu klientów będzie chętniej powracało do twojego sklepu internetowego.